Alhamdulillah
ABOUT ENTRY FACEBOOK
Macam macam :D
Saturday, December 15, 2012 • 1:50 AM • 0 comments

ASSALAMUAALAIKUM :)
Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani 
Waaahhhh da lama nya saya tak updatee :D Walaupun da habis SPM still busy ;p haha busy berjalann !
my first location isssss Negeri Sembilan . balik kampungg rumah mak ngah and pak ngahh . best la jugaakk g jalan2 kat Port Dickson . then mula2 plan family aku suma nk g selangor rumah mak cik yg lagi satu tp tak jadi di atas sebab2 tertentu . so saya sorang je pergi , woooaaahh mula2 ingat cm xbest , tp Alhamdullilah best sangat :0 before pergi selangor kan kan , ak usha2 handphonee kt seremban . masyaAllah murah sangat berbanding kat Batu Pahat ;D apelagi excited sangat nak beli :3 so aku ajak pak ngah beli sebelum g selangor . Alhamdullilah dapat sebijik handphone yg saya idam2 kan . biase2 je :') so ape lg otw g selangor mmg keje aku dlm kete dok belek handphone joolaaahh kan , wink wink . happy sgt time tu :3 thanks mom ! ILOVEYOUSOMUCHH ! MMUAAHH ! .hihik . sampai selangor mmg tidak dinafikan i have a little bit boringg there. but it's okay . aku pujuk pak ngah g jalan2 tepi pantai . best la jugakk . 2 pantai aku pergi . HAAAAA ! ni nak cite ni . time kat sana aku nak topup RM5 . lepastu ntah mcm mana , aku tersalah tulis number phone aku , 7 jd 2 -.- rasa nak nangis sangat. dh la time tu duit kt purse ta bape bnyk . so aku nk tanak kene topup balik. aku topup RM3 jee . aku cuba ikhlas kan hati , aku anggap je itu sedekahh. then esoknyaa you nak whatt . makcik aku bg RM20. and pakngah aku blnje topup RM10 . SUBHANAALLAH. syukur yg teramat sangat .sepadan lah dgn ayat ni ",Allah xkan ambil sesuatu dari kamu tanpa menyediakan sesuatu yang lebih baik untuk kamu untuk menggantikan ape yang hilang itu" betul kan ? setiap yg berlaku ad hikmahnyaa . then tak lama tu balik negeri sembilan semula.. then baru balik johor . sangat awesome perjalanan. haha . lepas SPM ni aku tak keje punn . mak aku bg tapiiiii nak keje ape tohh? masih xbersedia. duduk rumah tolong mak je la kann ? aku da mula rindu dengan kawan2 5/1 dan lain2. dalam masa terdekat ni aku cuma dapat jumpe syamim jee . bile nth nak jumpe yg lain . nk TERjumpe kt Rengit pun susah . da jarang sangat keluar. tiap2 ptg hujan jee . takpe laa rahmat ^^  ehh nape panjang sangat ni Ain ? -.- k lah sampai sini sahaja. bubye ASSALAMUAALAIKUM semua. Jaga diri baik-baik :)
*time cuti ni bnyk pulak jerawat aku . huhhhh !* 



PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamuaalaikum , hye! Welcome to this simple blog. Selmat membaca and keep love Allah&Rasulullah.THANKYOU ALLAH!

OTHERS;