Alhamdulillah
ABOUT ENTRY FACEBOOK
Sabar.......
Thursday, May 24, 2012 • 9:29 AM • 0 comments

Assalamuaalaikum ......
Dah lama sangat tak update kt blog nii... dh dkt bape bulan dahh , 
Hm , bnyk sgt bnde nk cite lau ikotkan hati ..
Now baru habis Mid Year Exam .. so far tatau nk cakap ape ..
Banyak sgt problem , nak taknak kita kene lalui jugakk kan ?
Lepas satu , satu , aku tau Allah sayang aku , sebab tu dy selalu bg ujian :') Aku bersyukur , makin bnyk ujian & dugaan Allah bagi , bnde tu buat aku mkin tabah , cekal and lebih matang menjalani kehidupan ak sendiri . aku selalu fikir .. apa klebihan aku , ape kekurangan aku and compare with others .. Allah tu maha adil .. sekarang ak kena banyak belajar tentang erti sabar dan ikhlas .. aku sentiasa tebus kesabaran aku dgn air mata .. senyap and then nangis . huhhhh ... ape boleh buat kann .tapi tak bermakna kita diam kita salahh :') sekarang aku sedar , aku tak kesah aku tak dapat laptop sendiri , tak dapat handphone memahal suh mak belikan , tak ada FB , tak boleh kuar selalu , just dengar cakap my parents . segala kekurangan tu Allah akan balas dengan kelebihan yang lain :') aku bersyukur sangat.... Alhamdulilah .. walaupun kadang2 sedih , tapi kita kena fikir jauh , jangan fikir skrg je , kena fikir masa depan :') selagi kita mampu , kita kena usaha .. jangan cepat putus asa . gagal sekali tak bermakna gagal selamanyaaaaa ... Allah sentiasa bersama ..... ya Allah berikanlah aku kekuatan dalam menjalani dugaanMu ...


PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamuaalaikum , hye! Welcome to this simple blog. Selmat membaca and keep love Allah&Rasulullah.THANKYOU ALLAH!

OTHERS;