Alhamdulillah
ABOUT ENTRY FACEBOOK
Tabah lah ain :')
Friday, July 8, 2011 • 9:12 AM • 0 comments
Yahh , hidup xselalunye gembiraa kan ? :( now mmg ak sngt happy ngn dy tp still ad halangan & dugaan :') mak  da tau ak coup balik , and start marah2 ak lagi hampir setiap hari . and ak kene denga walaupon perit . yelaa , ak tau skrg mcm2 kes kan ? lagi2 ak anak perempuan harapan dy , ain tau mak risau ap2 jd kt ain . ain phm sume tu, untuk kebaikkan ain jgk . tp susah na tinggalkn dy lagii ;'( hum , ak tatau lahh na buat apee . ak tnga try na happy kn semua orang yg ak syg . sbb tu ak sedih sgt lau org sakit kn hati aku , ak selalu jage hati orang tp orang x jaga hati aku , ak try na amik hati mak  ak balik , tp same je . sabar je lah kan :(ad hikmah sume ni kot .

Dear mom&daddy
Mak , i'm so sorry if ain ta buat yg terbaik utk mak selama ni , maafkan ain ye mak . ain ta penah putus asa tuk study study dan study just nk tgok mak tersenyum tgok kejayaan anak mak sendiri . ain tau ain bnyk wt slah ngn mak kann . ain janji ain akan terus berusahaa , demi mak ngn bapak :') ain try tebus balik kesalahn ain , tolong mak mcm2 kt umah , study lebih masa , bnyk agy lah . ain ta kesah dah mak na marah marah lahh , ain redhaa sbb ain dh xnak melawan dahh . ain kene bnyk bsabar kan mak ? :'( ain redha je lah pasni ap mak na buat , na kongkong ke amik hp ain balik ke , mak buat lahh . ain hanya mampu nangis lepas ni . ain tau mak buat sume tu utuk kebaikkan ain nty . ain tau mak risau ngn keadaan skrg ni , maruah seorang perempuan sgt berharga , tp mak tau kan tak semua lelaki cm tu :')  mybe mak xnak ain teralu leka n enjoy sgt skrg nih hmm~ . sorry for everything mom , i'll try my best for our happiness ..


Dear babyy ♥
B , syg mintk maaf ;'( thun dpn syg TERPAKSA tgglkn b buat sementara . wlaupapepon syg tetap syg b and xkan lupekan b , b lelaki terbaik syg pernah kenal :') thanks da wt syg bahgye ! b ta perlu rasa bersalah atas sume ni , syg ta kesah tanggung bnde ni sume , b ta perlu risau ye . jgn sedih2 tau , b please tau jgn pkir2 bukan2 lagy , lau ad jodoh xkemana kann . syg mintk maaf lau selame ni syg bnyk sakitkn ati b , tahun ni syg nak happy ngn b , puase same2 , raya same2 , smbut birthdayy syg , mcm2 agy tauu .  syg sygg b sesgt lahh :( . wlaupon hubugan kite bnyk halangan , semua ni ad hikmah kay baby . kite kene same2 sabar :') syg tau b paham syg kann . love youu soo much :'(


Dear syamim
Miem , thanks atas segalanyaa , kau lah satu2nye kawan ak yg penah dengar ak nangis tersedu2 . tahnks dengar sume masalah aku , nasihat kn aku , tolong aku mcm2 . sumpah weyhh sayang kau gilaa . xde kau , ak xtau ape jadi skrg ni . tade semnagt . kau bnyk tolong aku , jaga hati aku sume laa , thanks youu soo much dearr . i'll never forget it :'(


Dear Farah ♥
Farah , thanks jugakk !!! kau pon setia dengar sume masalh aku , kau lebih bnyk pengalaman kan , kau phm aku sgt2 weyh . tahnks too ! nasihat2 kaupon ak xlupee . wlaupon mak ak xsuke kau , mybe dy xknl kau spnuh'y agy , ak harap kau xamik hati sume ni kay sayang ? :( . kau pon bnyk gilee tolong aku .  thanks you soo much :'( ak xkan lupe kau kawan !!


To me Syafiqah Zur'ain bte Salim ,
Mereka kt atas ni ialah orang yg paling kau sayang dalam hidup kau kann , ak sentiase jage hati mereka , kdg2 ak kecik hati pon aku diam and pendam kan je . bnyk sgt perkara yg ak diam kn . sbb tu ak kuat nangis . ak skrg nk jaga hati mereka mcm mane mereka jaga hati aku  . ak cube jd yg terbaik dpn mereka . thanks mak , bapak , b , miem , farah ! ak bersyukur adnye mereka dlm hidup aku :') noww ! ak cube untuk berubahh .. for a better ~ hmmmm....


PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamuaalaikum , hye! Welcome to this simple blog. Selmat membaca and keep love Allah&Rasulullah.THANKYOU ALLAH!

OTHERS;