Alhamdulillah
ABOUT ENTRY FACEBOOK
Musnahhh ..
Saturday, June 18, 2011 • 8:34 AM • 0 comments
Macam mane mule cm tu la akhir'y , ak start suke dy ak tulis kt blog ni and hubugan ak b'akhir ak tulis kt blog ini jugaa , xsngke dy nak lupekn ak , okayy , sbnry cm ni , kiteorg xde gadoh pon , happy sgt sgt ! 3 months , 3 weeks and 4 days . mmg bhgie , thanks b :'( tp disebabkn ak ni bodo laa kn , ta pndai , result mid year ak teruk, mak ak tau ak coup ngn fikri , so mak ak fikir result ak cm tu sbb masuk angin , tp sebenar'y x! ak yg study main2 , lgpon time 2 ak ad mase seminggu je nk study sbb netball , so,  mak marah lha . ckp xrestu la ap laa. mak ak just bg ak kawan ngn dy . then ak fike better ak break, xberkat ak belajar law ad bnde yg mak xrestu kan , so mlm tu ak wt keputusan putuss, memang perit ! bengkak mate ak menangis . ak ingt dy na tggu ak lepas SPM , sbb ak na coup balik pas SPM , sementare tu kwn la dulu kn , ak xnk hilang dy cm tu je sbb dy xde wt salah ap pon , kiteorg sgt happy , xde gadoh :')  TAPI nape b terus na lupe kn syg ? syg ta phm ngn b . nape b pkir cm ni ek ? sumpah syg tatau nape . opps ! slah , sumpah ain tatau nape , sgt menyakitkn tgok komen2 kt wall dy. dy betol2 nk lupekn ak .. dy anggap selame ni ak ngn dy CINTA MONYET . fik ingt lagi tak ? fik penah cite kt ain , kakak fik coup ngn suami dy sejak form1 and sampai skrg da kwen . bukan ke fik na cm tu ? ain nk bnde yg same jgk. tp kalau jodoh xkemane kann , hm . masalh'y ain susa nk lupekan fik. sbb kite break bkn sbb curang ke gado ke ap ke . perasaan syg tu masih bnyk . makan masa yg lame utk lupekn kau lha sayangg . pasto ptg td ak menagis bgai ap dpn lappy sbb bace chat kaw :')





      • tukar relationship lah
      • asik teringat kau je bile aku bukak fb
      • pedih tau x hati aku
      • nape la xpenah kekal bile aku couple
      • malang sungguh !

      • em , yelah2 .

      • kau xkecik hati kan ?

      • kalau mmg kau nak , buat lah .

      • kite da tade pape kan
        lepas tu relationship ngn kau .
        bile aku tengok mesti la teringat

      • pedih tau hati aku

      • sorry , nk tuka2 lah .

      • em yelah
      • sorry ye
      • kalau kau bosan
      • cari la peganti baru untuk kau :):)
      • angan2 aku da musnah

      • kaw fike kite break sbb ak da ta syg kaw ape ?
      • ak putus sbb mak aku ,

      • xkesah la da xsyg ke ape ke .
      • hati aku da lebur

      • so kaw dh xnak terime ak pas ni ? sokayhh fik ,
      • tatau pulak en kaw fike cm to

      • kau cakap mmg la senang
      • habis kau nak aku tahan pedih ni sampai tahun depan ?
      • nak aku terbodo muke muram je depan budak2 ni ?
      • macam 2 ?

      • kite bukan xboleh contact ? bole kan ? kaw je xnak , beza nye sbg kawan .

      • sape yg xnak ?
      • tape la bia kan jela aku
      • biakan sampai aku lupe bende2 yg pedih ni

      • entah , ak nak kawan balik mcm dulu , itu je , ak pon kesian kt kaw , mmg salah ak tgl kn kaw , tp ak TERPAKSE , ak xnk pon tggl kn kaw .,

      • da la
      • cinte monyet name ni
      • buang mase je sume ni
      • kan bagus la aku tau penghujung nye akan jd camni
      • xpayah la susah2 aku na tahan perit ni

      • nape kaw pkir cm ni ha ?
      • susa na ckp ngn kaw ni .

      • aku nga kusut

      • kaw sorang je laa kusut .

      • yup memang
      • memang aku sorang

      • abis ak tak ?
      • dh , senang je an kaw pkir cm tuu .
      • byee ,

      • kau mcm xtau je kan aku camne
      • kene tinggal sehari je da mcm ape
      • ni kene tinggal berhari2

      • kan ak ckp kaw bole contact ak , tp kawan ,

      • yelah
      • ko lupe kan jela aku
      • xpayah contact aku

      • kaw ingat senang ak na lupekan kaw .

      • aku nak hilang kan perasaan ni dulu
      • dah betol2 hilang
      • baru aku contact kau
      • KAWAN ok

      • BESTIE pon bole laa

      • xpayah la

      • yg pnting ak xnak kaw terus hilang ,

      • aku cakap bia perasaan aku hilang dulu .
      • betol2 hilang

      • perasaan syg ? hilang ?
      • smpai kaw cari pggnti ak ?

      • yup
      • malas
      • sekali dah terkena
      • xkan nak terkena ag

      • kaw xpaham agy sbnr'y kn . dh cukup laa .
      • ak tuka relationship .
      • byee


    • haha
    • aku paham la
    • tp aku xdapat terima
    • aku akan cube menerima nye
    • tengs ye buat aku happy selame ni
    • tolong aku kejut mcm2 la
    • ok la lepas ni study betol k
    • lupe kan aku :):)

    kalau kaw betol2 syg ak patot'y kaw jage hubugn kite , paham kn keadaan family ak cm ne , ak ingat kaw nk tggu ak tp tak , kaw na hilangkn perasaan syg to n lupekan ak . ta sngke kaw nk buat bnde ni . ak na kawan ngn kaw sbb ak pon cm kaw jugk , cepat rindu ! atleast kite still cntct wlaupon sbg kawn . wlaupon kaw layan ak cm kt ats ni ptg ni , ak masih happy sbb dpt lepaskn rindu wlupon layan ak cm tu . terus terang ak sakit hati bace comment kaw ngn mmbe2 . siap mapak2 sume ,  ohh lupee , ak bukan sape sape nk halang kaw lagy :) . kaw ni ain asyik lupe je kann , na cite kt syamim pon tersasul je ,skit2 'pkwe ak' , dh tak dahh , pggil 'Fikri' .dh laa , ak give up na terangkn kt dyy , ni cara terakhir ak . kalau da tade jodoh mmg ta bole buat aplaa kann . thanks membahagia kn ak selame ni , ak kenal kaw lebih kurang 5/6 bulan , kite couple 3 bulan lbihh . mggu dpn birthday kaw ,, sorry buat kaw sedihh . ak xde niat . maafkan Syafiqah zur'ain ye Muhammad Fikri . lagu2 kaw bg kt ak je laa sbg pengganti kaw .Anggap lah kenangn2 kite cume mimpi manis dlm tido kaw sayangg . Selamat tinggal .....
    


    PASTFUTURE
    MY WORDS;
    Assalamuaalaikum , hye! Welcome to this simple blog. Selmat membaca and keep love Allah&Rasulullah.THANKYOU ALLAH!

    OTHERS;